Bílý vrch
icon TrekBuddy
www.trekbuddy.net
Outdoor companion.
  • internal / bluetooth / simulator GPS
  • offline raster maps
  • smart GPX / raw NMEA logs
  • waypoints and simple navigation
  • custom views
  • MIDP and Symbian phones
  • Blackberry
  • Android
Visit wiki to see all features, guides and howtos. Project tracker.

Partners:    (Polish/Polski)(Polski) Compass mapy      (Polish/Polski)(Polski) Galileos mapy      (Polish/Polski)(Polski) CartoMedia      (Czech/Èesky)(Èesky) Eaglesoft trasy      (Polish/Polski)(Polski) ExpressMap     

 FAQFAQ   SearchSearch   RegisterRegister 
 ProfileProfile   Log in to check your private messagesLog in to check your private messages   Log inLog in 
Nokia3310c-hláška potvrzení není podle data telefonu platné

 
Post new topic   Reply to topic    TrekBuddy Forum Index -> Česky-Slovensky
View previous topic :: View next topic  
Author Message
bivi



Joined: 09 Apr 2009
Posts: 2

PostPosted: Fri Mar 28, 2014 4:46 pm    Post subject: Nokia3310c-hláška potvrzení není podle data telefonu platné Reply with quote

Zdravím,
dnes jsem nainstaloval na Nokii 3310c (S40, fw. 5.50 14-08-07) novou verzi TrekBuddy a při pokusu o spuštění na mě vyskočí hláška "potvrzení není podle data telefonu platné" a konec.
Nevíte někdo, čím je to způsobeno, případně jak TrekBuddy rozchodit?
TrekBuddy pouřívám již několik let a nikdy jsem neměl s instalací a spuštěním na tomto telefonu žádný problém, až teď, když bych zítra TrekBuddy samozřejmě nutně potřeboval Sad
Back to top
View user's profile Send private message
guest



Joined: 08 Oct 2006
Posts: 5015

PostPosted: Fri Mar 28, 2014 9:10 pm    Post subject: Reply with quote

Hoj, buď máš špatně datum v mobilu nebo vypršel certifikát a autor ho bude muset obnovit, tipuju. Zkus posunout datum na mobilu o pár měsíců zpět, jestli máš aktuální, mělo by se to nainstalovat. Možná pak půjde posunout čas na aktuální bez ztráty funkčnosti Smile
Back to top
View user's profile Send private message Visit poster's website
bivi



Joined: 09 Apr 2009
Posts: 2

PostPosted: Mon Mar 31, 2014 8:28 am    Post subject: Reply with quote

Dík za tip, problém byl opravdu v certifikátu, ovšem v certifikátu v telefonu, kterému vypršela platnost.
U mě nakonec zabralo toto:
1) vypnout automatickou aktualizaci data a času
2) posunout datum zpět do období platnosti certifikátu (u mě srpen 2013)
3) vypnout / zapnout telefon
4) spustit aplikaci (nyní již by se chybová hláška neměla zobrazit a aplikace by se měla normálně spustit)
5) nastavit aplikaci trvale příslušná oprávnění z menu "Přístup k aplikaci"
6) opětovně zapnout automatickou aktualizaci data a času
7) vypnout / zapnout telefon
datum se vrátí na aktuální a aplikace již jde spustit. Snad to nekomu pomůže.
Back to top
View user's profile Send private message
pavmar62



Joined: 04 Apr 2010
Posts: 48
Location: Plzen

PostPosted: Wed Apr 02, 2014 8:58 am    Post subject: Reply with quote

Měl jsem stejný problém, pomohla změna data při instalaci aplikace.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail
Display posts from previous:   
Post new topic   Reply to topic    TrekBuddy Forum Index -> Česky-Slovensky All times are GMT
Page 1 of 1

 
Jump to:  
You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group